نمایندگی توری در و پنجره دوجداره upvc وین تک

نمایندگی توری در و پنجره دوجداره upvc وین تک, فروش توری,فروش پنجره دوجداره, فروش توری درب پنجره خانه و اداره

نمایندگی توری در و پنجره دوجداره upvc وین تک

بهرام پروهان

نمایندگی توری در و پنجره دوجداره upvc وین تک دارای انواع توری با بازشوهای مختلف می باشد که هریک با توجه به ابعاد درخواستی قیمت متفاوتی دارند. مکانیزم توری در و پنجره دوجداره upvc وین تک کاملا با مکانیزم توری های قدیمی متفاوت است و دارای قاب ثابت هستند و همچنین از توری های غیر فلزی استفاده می گردد.
در برخی مواقع نیاز به تبادل جریان هوا در منازل افزایش می یابد و این نیاز با باز کردن درب و پنجره میسر می شود. اما با باز شدن درب و پنجره ها جریان هوا با خود مهمان هایی ناخوانده بهمراه می آورد که مزاحم آرامش و آسایش ما می شوند. بهترین و آسانترین راه برای مقابله با دفع حشرات استفاده از توری هایی می باشد که بر روی درب و پنجره نصب می گردد. توری پلیسه نسل جدید توری های پشه بند می باشند که به جای توری های ثابت سنتی در انواع پنجره های چوبی ، آهنی ، آلومینیومی و دو جداره قابل استفاده می باشند. نمایندگی توری در و پنجره دوجداره upvc وین تک https://upvc.pro/ با ارائه بهترین توری پلیسه به شما این امکان را می دهد که در زمان تعویض پنجره های قدیمی و خرید درب و پنجره دوجداره upvc مناسب ترین توری را خریداری نمایید.


تمامی محصولات نمایندگی توری در و پنجره دوجداره upvc وین تک با تکنولوژی و ترکیبات مواد اولیه یکسان تولید شده و از طرف واحد نظارت و کنترل کیفی مرکزی، بصورت مرتب کنترل و نظارت می گردد. جهت کنترل و حفظ کیفیت برند درب و پنجره دو جداره وین تک در کلیه واحدهای تولیدی در تمامی کشور نظارت دقیق علمی و عملی وجود داشته و همواره گزارش عملکرد واحدهای تولیدی بصورت ماهانه با آنالیز دقیق به مدیریت کنترل کیفی مرکزی ارسال می گردد. پروفیلهای تولید شده در کارخانه upvc وین تک با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی و جغرافیایی کشور و هم چنین کشورهای همجوار طراحی شده است تا دارای کیفیت و مقاومت بالایی باشند.  حسن بزرگ توری های جدید پلیسه و رولینگ آنست که در مواقع بسته بودن پنجره،ها توری ها به شکل رول و یا پلیسه جمع آوری شده و ضمن آنکه مانع دید نمی شوند، در عین حال دچار فرسایش و آلودگی در اثر شرایط محیطی نیز نخواهند شد.
تمامی محصولات تولیدی در شرکت در پنجره دوجداره upvc وین تک https://upvc.pro/  طی فرایند تولید،پس ازآن و قبل از عرضه به بازار مصرف در آزمایشگاه درب و پنجره وینتک تحت تستهای مختلف کنترل کیفی قرار میگیرند. از پروفیل های وینتک تولید شده در هر خط اکسترودر و در هر شیفت کاری نمونه گیری گردیده و آزمایشهای مختلفی به شرح ذیل بر روی هر مقطع به انجام میرسد و در صورتی که نتایج حاصله پایین تر از حدود استانداردهای مشخص شده باشد از ارسال پروفیل به انبارها و واحدهای فروش جلوگیری به عمل می آید. استفاده از درب و پنجره های دو جداره وین تک، روش ساده ای برای کاهش هزینه های انرژی و در نتیجه کاهش گازهای گلخانه ای است. در کارخانه وین تک WINTECH ایران تمامی زهوارهای درزبندی که عمدتا بر روی پروفیلهای UPVC وین تک عرضه می شود مطابق با آخرین قوانین حفظ محیط زیست اتحادیه اروپا تهیه شده و از نوع T.P.V بوده که این نوع مواد کوچکترین ضرری به محیط زیست و زندگی انسان وارد ننموده و۱۰۰% قابل بازیافت میباشد.

ویژگی های مهم فروش نمایندگی توری در و پنجره دوجداره upvc وین تک https://upvc.pro/
قیمت مناسب درب و پنجره های دوجداره وین تک مناسب
دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی هستند.
مناسب با شرایط آب و هوایی کشور
دارای مدل های مختلف از لحاظ سایز بندی و رنگ می باشند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: